2009 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Tobulas kuodas

Žmonės sako, kad kuodas man tinka. Tik va iš kur gaut padorų kuodą, kai plaukai lyg ir ilgi, bet ganėtinai ploni? Vis galvojau, kad gal reiktų užeiti į specializuotą kirpėjų parduotuvę ir pasiklausti apie kuodų užpildymą kuo nors, kad būtų didesni. Bet kuklinausi, galvojau pažiūrės kaip į keistuolę po tokio klausimo. Na bet šiandien įsidrąsinau ir užėjau. Valio! Pasirodo mano klausimas nėra pats kvailiausias pasaulyje. Yra tokie daiktai, yra! Ir netgi pagal plaukų spalvą parinkti galima. Čia tas pats kaip su plaukų tinkleliais, tokie ploni tinkleliai, kuriuos anot Barbių ar tai Princesių žurnalo ant kuodo dedasi balerinos. Kažkada labai reikėjo dukrelei, irgi ten radau. Na bet šiandien ne apie juos, o apie kuodo užildytojus, didintojus, nežinau kaip juos pavadint. Superninis daiktas, nuotraukose modelis mano dukra, 6 m. Sau pirkau juodą, jai šviesų, vieno kaina 16,5 Lt. Ir labai lengvai ir maloniai į tą kuodą duriasi kuodo špilkos (na nežinau kaip lietuviškai jos vadinas, nežinau). Taigi štai ko reikia tobulam kuodui:
Tie didintojai, kuriuos matote nuotraukoje galuose turi knopkes, kurios susisega ir gaunasi gražus apskritimas. Tiesa, yra pirkti ir gatavą apskritimą, bet aš pagalvojau, kad apsukti apskritimą sunkiau, nei apvynioti lazdelę ir ją po to susegti.
Posted by Picasa

11 komentarų:

Egle rašė...

Bea, o galima daugiau vaizdinės kaip tą kuodą susukti ir kokio ilgio plaukų užtenka? Arba bent jau mini, bet aiškaus aprašymo, please...

bea rašė...

na aš nekirpėja ir toli man iki tokios profesijos, labai toli :). aš tik galiu papasakoti kaip aš darau. t.y. surišu plaukus gumyte norimam aukštyje. ant tos lazdelės vynioju plaukus iš apačios į viršų. Tada lazdelės galus lenkiu žemyn ir susegu. plaukus gražiai apskleidžiu aplink ir susmeigiu špilkom. ilgis turėtų būti tikrai kažkiek žemiau pečių, turbūt.

Jūratė rašė...

Bet koks gražus ir tvarkingas kuodas (kuoduku jau nebeina vadinti) gaunasi! Net užsimaniau tiesių plaukų... :D

Anonimiškas rašė...

O kur galiam įsigyti šį dalyką? labai jau sudomino? ;]]

bea rašė...

aš pirkau kaune, specializuotoje kirpykloms skirtoje parduotuvėje, laisvės al. netoli gruodžio gatvės...

Anonimiškas rašė...

Labai grazus kuodas! Gal galetum tikslu adresiuka parasyt? O gal dar kur kitur yra pirkti?:)
Aciu.

bea rašė...

Manau, kad bet kurioje parduotuvėje skirtoje kirpėjams tikrai rastum. Aš pirkau Kaune, parduotuvėje, kuri prekiauja visokiomis kirpyklų ir pan. reikmenimis,Vilniaus g. 68 Cascada (UAB "Krinona"):)

Anonimiškas rašė...

Bandysiu ieskot KAune, visada centro baidausi, galvoju gal kur Savanoriu pr. rasiu?! :D
Aciu lb ;)

Unknown rašė...

Krinona yra ir Urmo bazėj, išėjus iš 9 sandėlio.

mergaitė rašė...

eeeei, kokia nuostabi idėja! aš noriu to padidintojo :)))

Anonimiškas rašė...

Jei dar yra skaitanciuju, tai galiu pasakyti, kad nebutina pirkti didintojus padidintojus kaip jus vadinate. as paprasciausiai naudoju kojine, nukerpi gala ir ja susuki. surisi plaukus i kasa ir uzvinioji kojine. galima prisegti segtukais, bet mano plaukai laikosi tvirtai ir be ju. beto mano plaukai garbanoti, ir visvien labai puikiai atrodo. smagaus puosimosi. Kasdienai ir sventei!!!