2009 m. birželio 23 d., antradienis

Riešutinis varškėtis

Nužiūrėtas pas lenkaites, o kaip žinia, jų varškėčiai yra puikūs... PPP – Puikus, pasakiškas, prašmatnus. Pamenu kartą su drauge studentavimo laikais bandėm kalbėtis tik žodžiais prasidedančiais iš „p“ raidės. Nerealus potyris ir šiaip pavykęs. Nelabai lengva, bet užtat lavina smegenėles. Pabandykit ;). Pristatau Pyrago Paeiliui Padarymo Pobūdį (toliau tęsiu žmoniškai, nes dar pyragas nesigaus...): Pastaba: rašysiu kaip aš dariau, nes šiek tiek nukrypau nuo originalo, bet kitokio varianto nebandžiau, taigi tebūnie jis kaip aš ragavau. Ir spec. ponia Draugė ragavo ir dar paprašė... Pagrindas: 1 pokelis selga sausainių pagal jūsų skonį (aš dėjau airiško kremo ar kaip jie ten), sutrupinti (permaliau kombainu, bet neypač smulkiai) 1/3 stiklinės tirpinto sviesto Sumaišom ir gražiai išbarstom kepimo formoje, išklotoje kepimo popieriumi. Riešutinis sluoksnis: 2/3 stiklinės golden syrup pagal originalų receptą, tokio aš neturėjau, tai naudojau perpus klevų sirupo ir runkelių sirupo iš Marks & Spencer 1/3 stiklinės sviesto 1 šaukštas rudo cukraus 2 kiaušiniai 1,5 stiklinės sukapotų riešutų, originaliai graikiški, aš dėjau įvairiausių ir dar netgi įmečiau razinų Šiek tiek vanilės esencijos Viską sumaišome ir pakaitiname visąlaik maišant 8-10 min. kol sutirštės. Supilam ant sausainių ir išlyginam paviršių. Varškės masė: 5 pokeliai po 180 g varškės (originaliai 750 g) 1 stiklinė cukraus 4 kiaušiniai 2 šaukštai miltų 2/3 stiklinės riebios grietinėlės (36 %) Šiek tiek vanilės esencijos Varškę sumečiau į kombainą ir prasukau keletą minučių su peiliu, tada po truputį pyliau cukrų, subėriau miltus, mušiau po vieną kiaušinius, finale grietinėlę ir vanilės esenciją. Visą masę,o ji gan skysta, supyliau ant riešutų ir pašoviau į orkaitę. 175 laipsniai 1 valanda. Išėmus atvėsinti ir dar pašaldyti kokias 4 valandas šaltai. Šiaip nerealiai kreminis, riešutai puikūs, tiesiog tobulas cheesecake‘as.
Posted by Picasa

7 komentarai:

Egle rašė...

Galėtų būt nekepamas, tą pat minutę daryčiau :) bet nėra orkaitės po ranka ;)

bea rašė...

ech.. na tada reikia rinktis kitokį receptą :) supermamose kažkada seniai buvau įdėjusi avietinį mary berry nekeptą tortą. nerealus. jei nori galiu paieškoti nuorodos.

Egle rašė...

aš SM kaip žuvis nardau, susirasiu :) ir berods esu jį jau įsidėmėjus kažkada ;)

Everyone loves fashion rašė...

atrodo skaniai :)

rūtuliukas rašė...

žodžiu, geriau tavo blogan neužsukt tokiu paros metu, ypač kai šaldytuvas netoli - skanu viskas taip!!! :)

Anonimiškas rašė...

Norėčiau paklausti, ar stiklinė 250 ml? Dėkui.

bea rašė...

aš paprastai naudoju "Granionyj stakan", t.y. tą rusišką briaunuotą stiklinę, ji yra 200 ml.