2009 m. lapkričio 5 d., ketvirtadienis

Laikina pertraukėlė

Kadangi namie pradėtas virtuvės remontas, mano kulinariniai ieškojimai sustoja mažam atokvėpiui, kokioms 3 savaitėlėms preliminariai. Gal ir gerai, vis šiokia tokia permaina. Iš tiesų, užvakar žiūrėjau filmą Food Inc., kurį rekomendavo City Out, ir įkvėpta to filmo išvis negaliu ramiai žiūrėti į maistą, ypač į mėsą... Man jos senokai nesinori, tačiau kartais vis tiek tenka užkrimst, kai pasirinkimo jokio nebūna. O dabar... dabar tik pasibjaurėjimas! Dabar mano favoritės DARŽOVĖS. Jas myliu, dievinu ir gerbiu. Vakar bekraustant ta minėtą virtuvę pasidariau sau patiekalą, kuris atspindi mano mėgiamą teiginį "paprastume genialumas"- pasitroškinau smulkiai supjaustytą svogūniuką, smulkiai tarkuotą morkytę ir taip pat preparuotą moliūgėlio gabalėlį, krestelėjau šiek tiek Sabji masalos, tada pienelio, grietinėlės, pipirų, druskos, ištroškinau ir supyliau tą gėrį ant karštų spiralinių makaronų. Dieviška. Rekomenduoju, nors ir be nuotraukos! Auksinis, saulėtas vasaros spalvų patiekalas. Bučkiai

2 komentarai:

Gintaute rašė...

Lauksime naujienu is rankdarbiu ir papuosalu kurybiniu ieskojimu srities :).

Egle rašė...

Tik norėjau pasakyt, kad smagu, jog mano rašliavos pasibeldžia kažkur, o ne dingsta virtualioje erdvėje be prasmės :)

Šis filmas išties yra - GERAS.