2009 m. lapkričio 10 d., antradienis

Hans Zimmer - The Holiday Score

Artinantis Kalėdoms prisiminiau prieš keletą metų matytą filmą The Holiday, jis man labai patiko. Parsisiunčiau ir pažiūrėjau dar. Garso takelis pasirodė fantastiškas! Beje, anksčiau nebuvau girdėjusi apie šitą kompozitorių, tad pasiskaičiau, oho, koks produktyvus pasirodo. Ir dauguma filmų, kuriems jis kūrė muziką, man matyti. Ko gero parsisiųsiu jo muzikos daugiau, o šita melodija man ilgai nenusibos.

3 komentarai:

Lapė rašė...

och, kaip priminei...dar , bent jau man, vienas iš gerųjų kalėdinių yra Serendipity - galima pradėti tikėti stebuklais ir vėl :)
Paziu cia:
http://www.youtube.com/watch?v=CsjR5P3TuWY

Jūratė rašė...

Oi, kaip man patiko "Atostogos", pamenu... Reiks kada turint laiko (skamba kažkaip nerealiai) vėl pažiūrėti... :)

bea rašė...

Alge, pažiūrėjau Serendipity. labai patiko, ačiū už rekomendacijas :).