2012 m. vasario 20 d., pirmadienis

Stilingiausių blogų apdovanojimai - 2012



Šįmet gerb. Rokiškis paminėjo mane kaip paminėtiną tarp blogerių (Stilingiausio blogo apdovanojimai). Ką gi, atvirai - nesitikėjau. Vienok noriu nuoširdžiai padėkoti ir dalyvauju šioje akcijoje pagal nustatytas taisykles:

1. Padėkoti apdovanojusiam.
2. Parašyti apie save 7 tiesas.
3. Savo ruožtu apdovanoti mano nuomone nusipelniusius ar patinkančius blogus.
4. Pranešti  apdovanotiesiems apie tai.

1. Mielas Rokiški, nuoširdžiai dėkoju tau už šį apdovanojimą. Labai džiaugiuosi man suteikta garbe, kuri gerokai padidino dėmesį mano kukliai asmenybei (vien vakar gal kokie 10+ asmenų mane prisijungė Googlėje plius). Dabar tiesiog imu ir skinu viešumo ir populiarumo laurus ir barstau juos sau po kojomis, ot. Taigi, žemai lenkiu galvą.

2. Septynios tiesos apie mane (tikiuosi ten, kur reikia, suprasite ironiją):

Pirma: Dievinu vairuoti. Ir nors ant mano mašinos prilipdytas užrašas "Aš draugiškas vairuotojas" - nė velnio! Esu bjauri, pypsinti garso signalu ir burnojanti vairo tarpinė, kuri nepakenčia visokių šliaužiančių mašinų, nepakenčia tų, kurie nežino, kuria eile jiems vilktis, tų, kurie nerodo posūkių ir pan. Von iš kelio, kai aš važiuoju!
Antra: Dievinu aukštakulnius. Be 10 cm aukščio kulnų batų nė nesimatuoju. Į batų parduotuvę nešuosi liniuotę ir priekabiai matuoju kulnų aukštį. Jei pamatysite mane su žemakulniais (na, kai nesportuoju), tai jau ko gero pasaulio pabaiga...
Trečia: Esu estetė. Iki kaulų smegenų. Man turi būti gražiai pateikta, kas tai bebūtų, maistas, daiktas, informacija, prezentacija... Svarbu juk ne tik turinys, bet ir forma, a? Žodžiu, jei bruksit man kokį š*, tai pasistenkit, kad tai būtų kruopščiai ir elegantiškai supakuota.
Ketvirta: Laikausi pažadų ir įsipareigojimų iš paskutiniųjų, mat pas mane suinstaliuota pati profesionaliausia pareigos jausmo software'o versija. Prie jos nekimba jokie atsipalaidavimo ir lytinės abstrakcijos virusai, todėl mane labai labai nervuoja žmonės, kurie pasako, o nepadaro. Ir net nepraneša, kad nesugebės, nespės, nepadarys ir pan. Brrrr...
Penkta: Labai mėgstu romantiškus filmus. Manau, kad gyvenime per mažai romantikos, todėl specialiai renkuosi tokius filmus. Ir pati galiu būti romantiška... Haha
Šešta: Noriu išmokti fotografuoti, suprasti ką ir kodėl nusistatyti fotoaparate. Eisiu į kursus. Jau tuoj.
Septinta: mėgstu tylą. Labai labai. Užtat neturiu TV ir tuo džiaugiuosi.

3. Blogai, kuriuos aš noriu apdovanoti Stilingiausio blogo apdovanojimu.  Manau, kad turiu čia apsiriboti lietuviškai arba lietuvių rašomais blogais, bo jie nors paskaitys mano postą :). Be to, tai tie blogai, kuriuos pradėjau skaityti per paskutinį pusmetį, seniau skaitomų neįtraukiau į savo sąrašą. Ir šiaip.. sunkus buvo pasirinkimas, jei ką pamiršau, nepykite, skaitau net 466 blogus (tiek mano Google Reader'yje)... Taigi:
Valgom Europą: http://valgomeuropa.blogspot.com/
Monkey Dinner: http://www.monkeydinner.com/
Senegalo upėje: http://senegaloupeje.blogspot.com/
Ted Kozak: http://tedkozak.com/blog/
Venetian Bird: http://mildibend.blogspot.com/
Bon Appetit!: http://mindaugas-bonappetit.blogspot.com/
Bure Bure: http://inga-bure-bure.blogspot.com/
7 gražus skaičius, todėl tiek ir bus gana. Su tuo pranešimu apdovanotiems hm.. bus kaip bus!.


6 komentarai:

Egle rašė...

Bea, po pirma ir septinta tiesomis ir aš pasirašyčiau savo krauju :)

bea rašė...

Labai džiaugiuosi :D.

Asta rašė...

Pasirašyčiau po pirma ir ketvirta :)

Mindaugas rašė...

Beata, kaip nesitikejau - malonu! ;)

Pritariu del 6 tiesos, na gal dar ir del 2 tiesos! Chaaaaa :D

Unknown rašė...

Bea, labai dekoju ir dziaugiuos!
Neitiketinai geras daiktas yra internetas.
Linkejimai is pelkes. Milda

Unknown rašė...

Aš tai po ketvirtu pasirašau. Ypač po ta dalim, kur nepraneša.