2012 m. vasario 29 d., trečiadienis

Intouchables

Noriu rekomenduoti puikų filmą, pastatytą pagal tikrus įvykius. Intouchables, 2011, Prancūzija, imdb reitingas 8.4 (tai labai labai aukštas reitingas)
Aišku ir vėl prancūzų filmas. Bet! Bet jis ne koks bobiškas lengvas sukramtukas, o filmas tinkantis abiejų lyčių žiūrovams. Apie du vyrus, kurie iš tokių skirtingų socialinių sluoksnių, kad kaži ar galėjo šaip sau susipažinti, o tačiau čia juos suvedė likimas ir suvedė labai sėkmingai. Kaip vis dėlto svarbu turėti šalia savęs tinkamų visom prasmėm žmonių...
Žiūrim treilerį:



Ir dar šiek tiek asmeniškumo... Ištiko mane problema, man ji net atrodo bėda, nors labai tikiuosi išsprendžiama ir išsprendžiama kaip įmanoma greičiau. Išties, gyvenimo pamokos neįkainojamos. Dar tik sulauksiu sąskaitos, visom prasmėm, tiek piniginėm, tiek moralinėm, tiek psichologinėm. Tegaliu pasakyti, kad labai gerai suprantu, ką reiškia šie posakiai: "Draugą nelaimėje pažinsi" ir "Kas mūsų nenužudo, padaro mus stipresniais". Tikiu, kad padarys. Tuo tikėjimu ir būsiu. Kol kas.

9 komentarai:

rozmarinas rašė...

Nu nieko, tu nepergyvenk, kai gimei danguje buvo susidaręs toks planetų derinys, kad vis tiek, kur beįpultum, sausa iš balos brisi. Ir šiaip tavęs dar laukia didinga ateitis, todėl tai kas vyksta dabar tėra tik smulkmenos, o ateityje tik gerės :)

La femme rašė...

Aš irgi noriu nuoširdžiai tikėti, kad tai kas dabar (ir man) vyksta nenužudys, bet galiausiai padarys stipresne... Tik kaip sunku laukti ir TIKĖTI, kad viskas bus gerai.

Vida rašė...

Paskutinius mėnesius tuo ir gyvenau, kad tikėjau
"Kas mūsų nenužudo, padaro mus stipresniais".
Dabar, kai jau viskas susikratė, belieka ieškoti, ties kuria vieta stipresnė tapau (pakol nerandu)
:-))))
stiprybės Tau.

srove rašė...

Draugą gali pažinti ir be nelaimės, tik suvalgęs gerą pūdą druskos, kartais tai labiau žeidžia, nei ištikusi bėda...Labai suprantu..

bea rašė...

Ačiū už tiek palaikymo :).
Rozmarinas, a tiesa čia apie mano gimimo dieną???

Anonimiškas rašė...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2IySpB8CKgo

rozmarinas rašė...

Tiesa, žinoma, kam gi man meluoti :)Tai savotiška, kaip čia geriau žmonių kalba išsireiškus, Saulės ir Jupiterio sąjunga, nuostabus rodiklis žmogaus horoskope, atnešantis sėkmę, šlovę ir t.t., ir t.t.

Aušra rašė...

Man tai dar patinka frazė "Viskas galų gale baigiasi gerai, jei kažkas baigėsi blogai, vadinasi tai dar ne pabaiga" :)

Mindaugas rašė...

Beata, filmas geras - užskaitau ;) Nors man beveik visi francūziški filmai sueina, net ir kai kurie bobiški :p

Laikykis! ;)