2009 m. rugsėjo 14 d., pirmadienis

Mano pirma frivolite gėlytė

Senų seniausiai namuose turėjome tokią servetėlę, iš tiesų labai gražią servetėlę (ją padarė mano promočiutė), kurios niekaip negalėjau perprasti. Atrodė lyg kabliuku daryta, bet buvo akivaizdu, kad tai tik panašumas. Ir kai vieną dieną pamačiau frivolite'as, iškart supratau, kad tai būtent tai! Aišku iškart užsimaniau išmokti. Taigi, pirma nusipirkau šeivutę ir pabandžiau. Judesį įsikirtau, bet nelabai užkabino. Tada sutikau vieną auksarankę, kuri mane pamokė, kad frivolite'as galima daryti ir specialiomis adatomis. Taigi, vargais negalais gavau adatų, kurių pasirodo Lietuvoje nėra, ir štai! Mano pirmoji auksarankės-mokytojos užduotis - gėlytė - padaryta. Aišku, kad iki tobulumo dar oj kaip toli, bet kaip pirma, ji man labai miela. Manau ji atsidurs ant mano dukrelės bliuzelės ar kokio kito rūbelio.
Posted by Picasa

4 komentarai:

jooste rašė...

nu kaip gražu! O bent jau nuotraukoje tikrai atrodo kaip nerta :)

jooste rašė...

labai gražu. ir labai jau panašu į nėrinį...

dalruka rašė...

Labai grazu...Laukiu tolesniu darbeliu")

Dalruka

bea rašė...

jau pradėjau kažką... tik nežinia ar gausis.