2013 m. rugsėjo 17 d., antradienis

Proginė vakarienė Valick Valley

Nebijokit, tai tikrai ne reklaminis įrašas ir niekas man už tai nemokėjo, nevaišino ir negirdė. Man ten tiesiog patiko. Ir jau ne pirmą kartą. Ai - ir aš norėčiau ten turėti savo vestuvinę vakarienę. 

Atvirai pasakysiu - ten pats geriausias Creme Brulee visame Kaune. Visa kitą irgi labai labai gerai, bet pasirinkus kokybės matavimo vienetu desertą, kurį gali rasti daug kur ir palyginti vieną su kitu - šitas tikrai valdo. 

Valdo ten ir daugiau kas: šiltas aptarnavimas, lankstumas derinant meniu, atidumas renginiui (pvz: atsiklausė nuotakos kokia bus jos puokštė ir šventinį stalą papuošė tokiomis pats gėlėmis) ir t.t. Jokio blogo žodžio pasakyti negaliu - o tai taip retai nutinka :). 

Kiap ir minėjau, proga buvo giminaičio vestuvės. Ratelis tik šeimyninis, siauras ir glaudus, tad šis nedidelis restoranėlis - Valick Valley - pats tas. 




Įėjus mus pasitiko užkandžiai bei Prosecco taurės. Deja, šių neiliustruosiu, nes atėjau iš svečių paskutinė, alkana kaip žvėris ir nebedaug buvo likę - čiupau paskutinius ir surijau. Buvo ir vytinti burokėliai su ožkų sūriu ir vynuogių-sūrio-pistacijų rutuliukai ir lašišos suktinukai ir dar visko, ko nespėjau paragaut. 

Susėdus prie stalo užkandžiui buvo patiekti jautienos ir lašišos karpačio su lėkšte salotų lapų. Ragavau visko ir man labai patiko: lašiša buvo su kaparėliais (dievinu kaparėlius!!), jautiena su saulėje džiovintais pomidorais ir kietojo sūrio drožlėmis.




Vėliau padavėjai  patiekė silkių-ridikėlių ir avokadų užkandėles. Silkių mėgėjai gyrė savąsias (aš silkės nevalgau), o aš ragavau avokadų užkandį ir kartojau, nes buvo nuostabiai skanu (išduokit receptą, m?)



Karštus patiekalus buvo galima rinktis iš: oto, kukurūzinio viščiuko, kiaulienos medalionų ar jautienos befstrogeno su baravykais.


Pats pačiausias patiekalas vienok buvo jautienos befstrogenas. Nors kiti irgi labai skanūs, bet šis - tiesiog nepakartojamas. Mano dukra neiškentusi viščiuką apgraužė, kol aš pamačiau, kad jis dar nenufotografuotas. :) Žuvis buvo labai švelni ir trapi, viščiukas minkštutėlis, o kiaulienos medalionai skanūs netgi mažąjam dalyviui. 





Prie maisto derinome baltą vyną, kuris laimėjęs 2013 m. grand prix (neužsirašiau kur ir kaip, bet gal tai ir ne tiek svarbu, nes jis man ir be to labai patiko).



Vestuvinis tortas nebuvo visai vestuvinis tortas, o iš tiesų puikus cheesecake'as papuoštas kaip tortas. Sūrokas sausaininis pagrindas, kreminė varškė - tiesiog puikus vakaro akcentas.


Prie saldžios dalies restoranas pasiūlė grapos degustaciją. Ragavom netgi penkių rūšių grapas (su mėlynėmis, rūtomis ir t.t.) - visų neprisiminsiu, bet žiūrėkite fotoreportažą.










Štai toks tas puikusis vakaras. Rekomenduoju apsilankyti šiame restorane ir įsitikinti, kad viskas tikrai taip skanu ir gerai :). Ačiū už šventę visiems!

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

super, va apie tokias vestuves ir aš svajoju. Yra gi protingų žmonių ir Lietuvoj, kuriems vestuvės ne tik "storos" ir lietuviškos, o skoningos ir originalios