2013 m. rugsėjo 26 d., ketvirtadienis

Vištienos krūtinėlės migdolų apvalkale

Aš vis apie renginius ir apie renginius. Toks tas gyvenimas, kad lekiu per jį įsibėgėjus. Kaip sakė vienas žmogus: "kaip į karą". Na gal... Šiaip esu planuotoja ir dažniausiai planuoju, bet pusiausvyrai išlaikyt ar šiaip sau, mėgstu ir spontaniškus poelgius ir sprendimus. Jie, matyt, priklauso nuo mėnulio ar nuo mano ciklo ar dar biesas žino nuo ko - juk moterų nesupaisysi. 




Taigi grįžtu prie renginio. Švyturio tradicinė kolekcija pakvietė sudalyvauti alaus ir maisto derinimo sesijoje, kurioje visi patiekalai buvo gaminami su vištiena. Iš anksto reikėjo siųsti receptus bei suderinti juos su vienu iš tradicinės kolekcijos alumi. Buvo pagaminti šeši receptai, kuriuos galėsite vėliau rasti Švyturio tradicinės kolekcijos puslapyje, o aš parašysiu apie savąjį. Tiesa, ragavome naująjį Keltų alų, kuris atsiras IKI tinklo parduotuvėse nuo maždaug spalio 10 d. Laukite ir ieškokite! 









Iš pradžių mano receptas buvo truputį kitoks, tačiau alaus someljė Donatas Dabrovolskas (matote nuotraukoje) pakoregavo mano receptūrą ir pristatau galutinį rezultatą. Iš esmės, pasikeitė visai nedaug: vietoj kajeno pipirų atsirado česnakas ir cukraus pudra. Paprastai aš česnako vengiu, jis mano racione yra tiesiog už borto, tačiau šįkart leidau jam sudalyvauti. 


Vištienos krūtinėlės migdolų apvalkale

(4 porcijos)
2 vištienos krūtinėlės, perpjautos pusiau (4 kepsneliai)
2 stiklinės migdolų
1 šaukštas sviesto
2 šaukštai tyro alyvuogių aliejaus
2 skiltelės česnako
4 šaukštai cukraus pudros
1 šaukštelis citrinos žievelės
1 šakelė šviežio rozmarino (nubraukti nuo kotelio)
Druska, pipirai

Migdolus pakepiname su išspaustu česnaku, cukraus pudra ir sviestu ant keptuvės, kad karamelizuotųsi ir atsiskleistų aromatas. Atvėsiname.

Suberiame migdolus, citrinos žievelę, alyvuogių aliejų, žiupsnį druskos ir rozmariną į kombainą ir sumalame. Nelabai kruopščiai, turi likti migdolų gabaliukai. Vištienos kepsnelius pabarstome druska ir pipirais, dedame į kepimo skardą (pateptą sviestu), ant viršaus paskleidžiame riešutų masę. Kepame 180 laipsnių orkaitėje apie 20 min., kol vidus bus iškepęs (priklausomai nuo krūtinėlės storio ir pan.).

Galite naudoti ir šlauneles - jų mėsa gerokai sultingesnė, tačiau kepti reikės ilgiau (arba galite apkepti šlauneles keptuvėje prieš dedant į orkaitę ir užberiant riešutais). 
Šį patiekalą patiekite su Švyturio Baltijos alumi.

Buvo labai skanu ir šitą derinį (vištiena-rozmarinai-migdolai) aš dar gaminsiu!

Kol gaminome, stipriai sutemo: nuotrauka daryta dirbtinėje šviesoje (paprastai tokios nenaudoju, bet šįkart atleiskite man).


Komentarų nėra: