2010 m. birželio 13 d., sekmadienis

Voveraitės

Per tą penktadieninį karštį didelis noras paieškoti voveraičių nugynė mane į mišką. Nepamenu dar šįmet tokio sunkaus ir karšto oro. Visokie skraidantys ir zyziantis sutvėrimai kažkodėl taip nemanė ir drįso mane atakuoti įvairiais iškreiptais būdais - žinoma jų nuomone tai natūraliais, čia tik man jie iškreipti. Vienas sugebėjo įsisegti net į tokią vietą, kurios pavadinimo čia neparašysiu. Ir negti kasytis nepadoru... Bet vienok verta buvo praleisti valandą tokioj gausioj draugijoj, nes rezultatas mane nudžiugino šiandien perpiet. T.y. viską pasidariau dar penktadienio vakare, bet paskanauti radau laiko tik šiandien, kadangi vakar visą dieną praleidau su vaikais Anykščiuose - sūnaus choro mokyklos uždarymo iškyla. Pasivėžinom Siauruku, patvarkėm aplinką, paiškylavom. Bet apie tai vėliau. Taigi voveraitės... jos dar tokios mažutėlytės, tokios voveraitelytės. Bet ketvirtadienio liūtis jas šiek tiek išdaužė, aiškiai matėsi, kad Kazlų Rūdoj labai stipriai lijo. Vienok pasirinkau jų gan nemažai, t.y. tiek, kad padažui šeimynai užteko. Pats skaniausias ir paprasčiausias būdas joms paruošti: 1 smulkiai smulkiai sukapotas svogūnas, pakepinti aliejuje Pora saujų voveraičių Mažg 1 stiklinė grietinėlės (aš naudojau riebią, 36 proc.) gabalėlis sviesto druska, pipirai Į pakepintus svogūnus suberiame voveraites (dėl dydžio aš jų net nepjausčiau), pakepinam 5 minutėles, supilam grietinėlę ir sudedam sviestą. Patroškinam 10-15 min. Pagardinam druska ir šviežiai maltais pipirais. Dieviškai skanu su bulvytėmis ir krapais :)
Posted by Picasa

Komentarų nėra: