2010 m. birželio 21 d., pirmadienis

Pirmadienio vakaro salotos

Ar jums taip nebūna, kad grįžti ir prisikemši bile ko, iš to "džiaugsmo", kad grįžai namo, kad esi pavargęs, kad pirmadienis ir t.t.? Man būna... Bet ne šiandien! Šiandien aš nutariau, kad esu nusipelniusi improvizacijos salotų tema ir ją įgyvendinau! Nes labai labai norėjau :) Gražiam pirmadienio užbaigimui, kai ryte vos vos išspūdinau iš lovos, kai darbe užgriuvo lavina skambučių ir reikalų, kai perpiet užstrigau eilėje mažoj pobjaurėj parduotuvėj (nes asortimentas dieve padėk koks skurdus), tai pasigerinimas salotų tema tiesiog idealus! Jei dar išsipildys mano vienas noras vėlyvam vakarui, išvis bus super :) Laikau kumščius, nes ar gali visi norai imti ir būti patenkinti, kad ir kokie mažučiai jie bebūtų? Pažiūrėsim... O salotos gavosi man labai gardžios. Kiekiai iš akies, kaip kam patinka, o sudėtinės dalys tokios: salotų lapai krapai (susmulkinti) saulėje džiovinti pomidorai aliejuje (naudojau maždaug 3-4 pomidorų griežinėlius bei šaukštelį aliejaus padažui) džiugo drožlės (rekomenduoju padrožti bulvių skustuku, labai gerai gaunasi) geltona paprika (pakepinti gabalėliais ant nemažos ugnies) kedro riešutai (pakepinti) skiltelė citrinos (išspausti ant salotų) druska, pipirai Vyno taurė prie salotų! Tobula vakarienė :)
Posted by Picasa

Komentarų nėra: