2010 m. birželio 10 d., ketvirtadienis

Naujienos savi-puošybos srityje

Atėjo man noras pasipuošti. Nežinau net iš kur, matyt, reikia kompensuoti darbe ir gyvenime patiriamą stresą :) Iš tiesų, ieškau kaip pabėgt nuo savo minčių ir sielos nerimo, taigi užsiimu rankdarbiais. Aj dar tiesa buvau reiki užsiėmime. Patiko. Eisiu dar. O štai čia, kuom pasipuošiau save: pasisiuvau rankom (neturim siuvamos mašinos, kurią turėjom sunaudojau savo stalui padaryti, o kitos ir nebuvo niekada namuosna) nėrinių diržą. Štai taip jis atrodo ant manęs (visai tas liemuo fotogeniškas mano, xixi...). Pastarąjį sekmadienį buvau Vilniuje, tad šiek tiek nusipirkau naujų karoliukų, lyg jų neturėčiau pilnų dėžių... Bet vis tiek, išejo man tokia salstelėjusi apyrankė (gaila per šitą liūtį fotografavau su dirbtine šviesa, ne visai atspindi tikras spalvas). Ir dar pasidariau laisvalaikio auskarus iš tokių blynelių, kuriuos radau pirkti. Labai lengvučiai, smagūs ir mieli :). O ryt, ryt... jau svajoju... Ryt būsiu miške ir ieškosiu pirmųjų voveraičių! Turiu tokią pievelę vieną nužiūrėtą netoli sodo, kurioje jų būna. Svarbiausia reikia nepamiršti fotoaparato :) O po to... Voveraitės grietinėlės padaže, bulvytės ir krapai. Dieviška. :) Jei tik jų rasiu.
Posted by Picasa

1 komentaras:

Ramunė rašė...

labai mieli darbai.