2011 m. vasario 16 d., trečiadienis

SMS nuo Arvydo

Aš gavau sms nuo Arvydo! Lengvai apstulbau, nes mano telefono adresų knygutėje Arvydo nėra. O sms aiškiai rodė vardą, ne numerį. Pasirodo - tai politinė reklama, Arvydas Garbaravičius. Cituoju tekstą (neredaguotą): "Tikejimo, meiles ir vilties! Paciu silciausiu jausmu Sv. Valentino dienos proga Jums linki ARVYDAS GARBARAVICIUS". Bet palaukit, iš kur jie ištraukė mano telefono numerį ir informaciją, kad aš kaunietė? Nebent tokius sms siuntinėjo visoje Lietuvoje (ale kad būtų brangoka, manyčiau...). Ir ką, aš dabar turiu mylėti Arvydą Garbaravičių ir balsuoti už jį? Šiaip tai pasipiktinau. Pasijutau pažeidžiama, nesaugi ir šiaip sumenkinta. Net jei anksčiau ir galėjau turėti kokių nors netikėtų pms'inių minčių balsuoti už jį, tai dabar, patikėkite, TIKRAI NE. Ir tie mano draugai, kurie gavo tokius pačius sms (beje, vyriškos lyties irgi!), teigė tą patį! Arvydai, man rodos, pasirinkai labai netikusį reklamos būdą.

8 komentarai:

Studentė rašė...

man su tais numeriu gavimais isvis baisu. va, kambariokei vakar skambino, siule darba (jau isivaizduokit koki), irgi zinojo kuriam mieste gyvena ir net kur mokos ir teige, kad numeri gavo is vaikino, kurio ji tikrai nepazista.

Sigita rašė...

Gavau ir aš Arvydo žinutę, nors nei Kaune gyvenu nei ką...žodžiu nesigilinau kodėl ir kas, bet nepatiko.

Anonimiškas rašė...

Aš kažkada panašią žinutę iš Pakso buvau gavusi

Saulės pieva rašė...

Labai pritariu... aš irgi gavau tokį sms.. jei jau toks uolus politikas, tai bent su Vasario 16 būtų pasveikinęs.... o dabar taip pigiai "pasireklamavo", kad graudu...

Asta

Segebutė rašė...

Dabar bus aišku, už ką nebalsuoti :)

vaidaj rašė...

Vakar mano vyrui paskambino į mobilų ir pakvietė į susitikimą su Paksu.. Šiauliuose.. t.y. mieste, kur mes gyvename..
Beata, tu teisi, apima nesaugumo jausmas..

Kristina rašė...

Tos pačios mintys ir mane aplankė. Galvojau, kas per biesas tas Garbaravičius. Išties esu nepatenkinta mano asmeninių duomenų apsauga. Ir tegul nekliedi, kad tokia apskritai egzistuoja.

Anonimiškas rašė...

Džiaukis, kad su gimtadieniu nepasveikino :) Taigi su praėjusiu :)