2011 m. vasario 20 d., sekmadienis

Knygų mugė 2011

Šeštadienį buvau Knygų mugėje. Nors buvo darbo diena (man laisvadienis), žmonių buvo stingdančiai daug, kvėpuot net sunku buvo :). Rokiškis rašė: "Nu jūs man pasakykit, kokių galų į parodą susirinko tiek visokių durnių, kad net praeit neįmanoma, čia jums kas, cirkas, ko jūs ten neradot? Paroda yra skirta iškiliems žmonėms lankytis, o ne miniai visokių, per kuriuos praeit neįmanoma!". Gal aš taip aštriai ir nepasakyčiau, bet tikrai buvo perdaug žmonių. Prabėgdama mačiau Beatą Nicholson, Rolandą Kazlą, Algimantą Čekuolį (prie kurio stendo stovėjo gyva minimum 30 metrų eilė, laukianti autografų) ir kitus žymius žmones. Už skverno pagavau Dominyką Veličką ir gavau jo puikų autografą "Vyno istorijose". Tiesa, autorius per tą minutėlę, kurią man skyrė, sužavėjo nerealiai - labai rafinuota ir išlaikyta asmenybė su puikiu jumoru jausmu! Apsilankiau Andriaus Užkalnio trečiosios knygos "Prijaukintoji Anglija" pristatyme, kurį vedė Martynas Starkus. Lengvas ir smagus renginys, susilaukęs daug klausytojų, kaip ir visos autoriaus knygos, tapusios bestseleriais. Autorių spėjau pagauti iki renginio ir maloniai susirinkti autografus sau ir draugei. O labiausiai parodoje man patiko vaikams skirta dalis - joje buvo gerokai ramiau, mažyliai buvo užimti įvairia veikla. Mačiau, kad buvo pristatoma labai daug įvairių spausdinimo būdų, pvz. cyanotipija, vaikai galėjo spausdinti su specialiomis spausdinimo mašinėlėmis Brailio raštu ir pan. O vienoje vietoje buvo sukabinta daug parištų vaikiškų knygų, kurias buvo galima atsistojus perversti - ką mažieji ir darė. Pristatau keletą akimirkų iš parodos.
Posted by Picasa

2 komentarai:

Rokiškis rašė...

Nugi vat paskaičiau, ogi tamista išties ne tokia pikta ir akivaizdžiai mažiau trenkta už mane, taip kad pasirodo, ir gražiai įmanoma buvo tą renginį aprašyt :-) Užskaitom, kai sakant :-)

bea rašė...

Dėkui dėkui. Šiaip manyčiau, kad pakankamai trenkta, tik gerai maskuojuosi :)