2015 m. rugsėjo 29 d., antradienis

Valio produktai be laktozės

Vieną smagią dieną man parašė Valio atstovė ir pasiūlė išbandyti visokiausią gėrį. Gavau dovanų:

  • trijų skonių jogurtus: braškių, šaltalankių ir slyvų
  • kefyrą
  • trijų skonių varškės: be nieko, karamelinę ir persikinę
  • grietinėlę
  • pieną

Šiam gėriui įvertinti pasitelkiau visiškai objektyvius sutvėrimus - savo vaikus. Nes jei jiems neskanu, tai gali ir su kirviu vaikytis, nevalgys, nors tu ką. Nors nebandžiau, nes ir kirvio neturiu, kas žinoma pataisoma, bet nemoralu būtų.

Mano brangieji sutvėrimai puolė ant jogurto kaip skėriai ir štai jų įvertinimai:

Pirma vieta. Vaikas Nr. 1. Šaltalankių jogurtas, vaikas Nr. 2. Slyvų jogurtas

Antra vieta. Vienbalsiai: braškių jogurtas

Trečia vieta: Vaikas Nr. 1. Slyvų jogurtas, vaikas Nr. 2. Šaltalankių jogurtas



Kaip matote, balsai pasiskirstė skirtingai. Ką gi, mano balsas - man labiausiai patiko braškių jogurtas, tada slyvų ir galiausiai - šaltalankių. Konsistencija puiki, skonis labai geras, patiko, kad braškiniame ir slyviniame jogurte yra grūdai, kurie labai skaniai kramtosi, atrodo netgi kaip riešutukai. 

Kefyrą išgėriau pati viena, tad teks patikėti mano žodžiu. Iš tiesų, kefyrą aš naudoju iškrovos dienoms - tada nevalgau nieko, tik visą dieną gurkšnoju kefyrą, vandenį ir karštus gėrimus. Atvirai pasakius, nuo lietuviško kefyro man pučia pilvą, tad nedžiugina. O šitą gėriau ir nieko - visą dieną jaučiausi soti, laiminga ir ramiu pilvu. Nuoširdžiai patiko. Tikrai pirksiu dar ir dar.

Grietinėlė - plakasi nuostabiai, skonis puikus, neturiu ko prikišti visiškai. Tikrai pirksiu, kai reikės didesnio kiekio, nors ir šiaip, atidarius puikiai išsilaikė gal 5 dienas. 

Pieno gėrimas - visiškai normalus, neturiu jam jokių pastabų, nei priekaištų. Galbūt tiems, kuriems aktualu, kad jis be laktozės, tai turėtų būti puikus sprendimas. Man asmeniškai jokio skirtumo. Kepiau blynus su juo, pyliau į kavą - viskas gerai.

Varškė: naujiena man buvo karamelinė varškė, mano šeimoje varškę valgo tik sūnus, tad jis ir sakė, kad tai "išskirtinio skonio produktas, kurį pirkčiau dar kart" - citatos pabaiga. Kitos varškės skanios ir mielos. :)

Iš esmės, labiausiai mane sužavėjęs šio krepšelio produktas - grietinėlė. Kaži ar būčiau ją pastebėjusi be šių dovanų. Labai patiko ir kefyras, per iškrovos dienas - nuostabu! 

Ačiū Valio už geresnį jūsų produktų pažinimą - man buvo malonu jus ragauti!






Komentarų nėra: