2011 m. sausio 19 d., trečiadienis

Mieliniai pyragėliai su mėsa ir feta

Ir vėl eilinį trečiadienį dėl įvairiausių šeimyninių reikalų nenukeliavau į savo reiki užsiėmimus. Tai mane labai labai liūdina. Nuo streso man slenka plaukai kuokštais, kamuoja kosulys (stresas-refliuksas-kosulys) ir šiaip - UŽKNISA. Va kaip tik šiandien perskaičiau, kad kažin kokia namų šeimininkė sugalvojo naują dietą plaukams. Fotkės "prieš" ir "po" visada labai įtikina. Todėl ryt pietums išsiviriau grikių. Taip taip, žinau, kad geležies daugiausiai yra kepenėlėse - aš jų nevalgiau ir nevalgysiu - fuj! Na nebent foie gras... o kiaulės, jaučio ar dar kitokio gyvulio - nė už ką! Aš išvis nevalgau jokių vidaus organų. Ir silkės! Taigi, bandysiu ir aš gelbėt savo plaukus, bet mano racionas bus grikiai, špinatai, pupelės, burokėliai, tryniai, džiovinti vaisiai beigi riešutai ir pan. O šįvakar kepiau Pide - seniai nusižiūrėjau Aguonėlės bloge. Sūnus pasakė, cituoju: "yummy ir spicy" (na jis mėgsta pasipuikuot anglų kalba, žodžiu, skanumėlis!). Labai patiko, labai! Tik padariau vieną radikalų pakeitimą - faršą pakepinau su svogūniukais, nenorėjau naudoti žalio. 
Kartoju Aguonėlės receptą:

Tešla:
250 g miltų
20 g šviežių mielių
50 ml šilto pieno
50 ml šilto vandens
1/2 a.š. cukraus
1/2 a.š. druskos
1 a.š. aliejaus
1 kiaušinio baltymas

Įdaras:
150 g faršo
100 g feta sūrio
1 didesnis svogūnas
1 skiltelė česnako (nedėjau)
druska, pipirai, kuminas
2 v.š. pomidorų padažo
saujelė pjaustytų šviežių petražolių (naudojau šaldytas)
keli saulėje džiovinti ir aliejuje marinuoti pomidorai
1/3 šaukštelio Kitchen King prieskonių (čia mano priedas)
1/4 raudonos paprikos (mano priedas)

Kiaušinio trynis išplaktas su šlakeliu pieno aptepimui, sezamas apibarstymui

Tešlą darome kaip bet kurią mielinę - mieles su cukrum išmaišom ir paliekam pakilti. Pieną su vandeniu pašildom trupučiuką, supilam į miltus, įmetam baltymą, mieles, druską, aliejų. Užminkom ir kildinam šiltoje vietoje.

Per tą laiką pasidarome įdarą: svogūną su faršu pakepiname, sudedam džiovintų pomidorų gabalėlius, papriką, prieskonius, petražoles. Kai praauš, sudedam supjaustytą fetą. Pakilusią tešlą padalinam į 6 dalis. Kiekvieną jų iškočiojame į pailgą stačiakampį. Viduryje dedame įdaro ir užlankstome (žiūrėti Aguonėlės instrukcijas) kraštus, tada galus ir padarome iš galų gėlytę (kadangi mano kompas buvo ne šalia, truputį kitaip padariau galus, bet vis tiek neblogai išėjo).

Tada aptepam kiaušinio trynio ir pieno plakiniu, pabarstome sezamus. Paliekam pusvalandį pakilti. Kepame 180 laipsnių orkaitėje apie 20-25 min.

Sūnus pavalgęs pasakė, kad jam labai labai labai patiko prieskoniai ir norėtų daugiau įvairesnių patiekalų su būtent tokia prieskonių kompozicija. Manau, jis turėjo galvoje kuminą (ne kmynus, kuminą!), Kitchen king beigi petražoles. Na, dar džiovinti pomidorai pridėjo savo. Tiesa pasakius, be nieko jis jų nemėgsta, kaip ir fetos. O va šitame kepinyje viskas labai derėjo ir puikiai valgėsi!
Posted by Picasa

1 komentaras:

aguonele rašė...

Koks puikus įvertinimas iš sūnaus :) net ir aš apsidžiaugiau :DD smagu, kad pavyko, patiko ir kas be ko gražios gavos!