2012 m. sausio 21 d., šeštadienis

Morkų salotos

Žiemą tai turbūt mylimiausios mano salotos. Nors ir su majonezu, kuriuo šiaip neypatingai mėgaujuosi, bet labai skanios. Turbūt kiekvieną savaitgalį būtinas šeštadienio ar sekmadienio pietų garnyras.



Morkų salotos

Morka
1 šaukštas majonezo
1 šaukštas krienų

Morką susitarkuojame šiaudeliais, sumaišome su majonezu ir krienais. Druskos nereikia!
O jūs tokias valgote?



6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

as irgi tokias salotas labai daznai darau, tik vietoj krienu dedu cesnako. Niam niam :)

bea rašė...

Tai va, man su česnaku nelabai... Nemėgstu, kai jo skonis lieka burnoje ilgam po to. O su krienais pats tas!

Vilma rašė...

o, man atradimas, darysiu! Aš irgi darau tik su česnaku (kas jau pabodo). O apie tokią kombinaciją negirdėjau, bet skamba viliojančiai!

Natalija Brancevičienė rašė...

O, geras variantas. Reik vyrui pasiulyt, jis baisiai megsta krienus :)Aciu uz ideja :)

Dalia, Septyni virtieniai rašė...

aš kaip visi stereotipiškai su česnakais (bet bandysiu su krienais). Man atrodo džiovinta slyva tiktų ir čia

jurate rašė...

Su morkomis nebandziau, darydavau su burokeliais.