2012 m. sausio 19 d., ketvirtadienis

Dar vienas vakaras viskio bare "W 1640"

Kodėl aš vėl apie tai? Nes man ten patinka. Nes man kažkodėl vis labiau patinka viskis. Ne, nesu jo pirkus ir neturiu nė vieno butelio namie. Bet man patinka jo skonis, man patinka, kad Kaune yra toks baras, kad atėjusi ten esu sutinkama kaip sena pažįstama. Žodžiu visa puokštė. Todėl noriu dar apie tai parašyti. Dalyvavau antroje savo degustacijoje ir štai mano absoliučiai subjektyvūs įspūdžiai :)

Kažkodėl man šįkart pasirodė, kad publika gerokai brandesnė, nei buvo anąkart. Man išties atrodo, kad viskis nėra jauno žmogaus gėrimas...

Degustaciją vedė: Šarūnas Karalius


Degustacijos meniu buvo:

 - Old Pulteney 12 YO (Škotija)
- Mackmyra Special 05 (Švedija)
- Maker's Mark (JAV)
- Kilbeggan (Airija)
 



4 skirtingi regionai ir 4 skirtingi skoniai. Man didžiausią įspūdį paliko salstelėjęs  amerikietiškas burbonas Maker's Mark, labai turtinga kvapų puokšte ir skoniu bei škotiškas Old Pulteney, taip pat labai įvairiaskonis. Šarūnas minėjo, kad saldumas burbone atsiranda nuo kukurūzų, kurie naudojami jo gamybai. Kad viskis būtų vadinamas burbonu, kukurūzai turi sudaryti ne mažiau 51 proc.
Nors draugė labai gyrė Švedišką Macmyra, man jis pasirodė per skystas ir kažkoks bespalvis, mažai kvapo. Toks vientiso skonio ir ne per daugiausiai išraiškos. Gali būti dėl to, kad tai labai jauna viskio darykla (tik nuo 1999 m.) ir pats viskis gana jaunas.
O pats pirmasis airiškas buvo neblogas, bet pavadinčiau lengvu ir vienalyčiu, ne tokiu turtingu kaip kiti.
Tiesa, aš apie viskius nenusimanau, tad mano kukli nuomonė yra tik įspūdžiai neparemti žiniomis ar patirtimi, nepriimkite jų rimtai :).


Ir papildoma informacija iš baro "W 1640" feisbuko puslapio:

Naujus metus pradedame kelione aplink pasaulį. Viena kita naujiena, negirdėtos istorijos apie viskio distilerijas, išsibarsčiusias visame pasaulyje ir viskio baro meniu premjera!

Vakaro metu pristatysime keturių skirtingų pasaulio regionų viskius, aptarsime jų skonių sav
ybes bei gamybos technologijos.

Viskio baro premjera - tai distilerijos Old Pulteney viskis. Būtent ši distilerija buvo itin linksniuojama metų pabaigoje, o jų Old Pulteney 21 YO viskį daugelyje parduotuvių puošė lentelė "SOLD OUT". To priežastis viskio enciklopedijos "Whisky Bible 2012" paskelbti rezultatai, kur minėtas viskis buvo išrinktas metų viskiu.

Persikėlę į Švediją ragausime Mackmyra 05 viskį. Šis švediškas šedevras jau spėjo sulaukti viskio baro lankytojų simpatijų, o mes kiek išsamiau pažvelgsime į jo gamybos subtilybes.

Užatlantei atstovaus Maker's Mark. Tai aukštesnio, arba "premium" segmento burbonas, kurį Lietuvoje galite paragauti tiktai vieninteliame viskio bare "W 1640".

Grįžę į seną ir gerą Europą kibsime i atlapus airiškam Kilbeggan. Pasakosime šimtametę ir įdomią distilerijos istoriją, bei tuo pačiu aptarsime kelių paskutinių mėnesių naujienas Airijos viskio rinkoje. Naujienas, kurios neatpažįstamai pakeitė šio viskio rinką.

Komentarų nėra: