2010 m. gegužės 8 d., šeštadienis

L'Oreal naujienos

A, manot aš reklamos auka??? Na kad ne, nepirkau, piniginės netuštinau, tiesiog gavau dovanų. Turbūt pastebėjote, kad dabar visuose droguose ir panašiuose kosmetikos parduotuvėse labai daug reklamų apie šitą L'oreal liniją. Ką gi, pastarąsias keletą savaičių naudojau ir aš. Nesu jau tokia baisiai sena, bet kuri nenori būti jaunesnė, tegu meta į mane akmenį. :) Taigi... Botulino susileisti neketinu, tai nors šitaip jauninuos:). Šitų priemonių esmė, kad jose yra adenozinas. O tai toks dalykėlis, kuris dalyvauja ląastelių kūrimo procesuose. Tai reiškia, kad mums senstant oda sausėja, nes lėtėja riebalinių liaukų veikla, ir paskatinti atsinaujinimo procesams, adenozinas dedamas į kremus. Iš vienos pusės galima sakyti, kad puiku, nuostabu ir visos mes tuojaus atjaunėsim po 10, na bent jau 5 metus. Bet mano giminietė chemikė teigia, kad viskas gerai, kol naudoji... O va kai nustoji, visos raukšlės sugrįžta kur buvusios ir senėji kaip reikiant :). Žodžiu, jei pradėjai naudoti, tai turi naudoti visąlaik, kad išlaikytum poveikį. Nežinau kiek tiesos, kol kas tik naudoju, kai nustosiu, tada ir sužinosiu. Mano asmeniniai įspūdžiai: kvapas malonus, tepasi gerai, susigeria irgi gerai ir labai greitai. Mano sausai odai kiek per silpnas... Buteliukai mielučiai, bet va to serumo (juodas ilgas) dangtukas tai atsiprašau... Jei ji imi nors kiek drėgnais ar kremuotais pirštais, tai slysta ir nenori atsisukti, tokia ne iki galo apgalvota pakuotė. Tiesa, visokių konservantų parabenų pavidalų juose tikrai yra, tad tai ne visai atitinka mano ekologėjančią natūrą.
Posted by Picasa

1 komentaras:

Violeta J. rašė...

Aš - taip pat reklamos auka:-) Nors jau tuoj bus 37-eri, bet vis dar naivi:-) Pirkau šitų "rinkos naujokų", nes kaip sykis buvo nuolaida šios firmos produktams. Naudoju serumą jau gal mėnesį, bet "tų raukšlelių ant kaktos, vis daugėja nuolatos":-) Tikrai jokio stebuklingo poveikio nepajutau. Nors, kaip visada save guodžiu, kai rytą neišvystu veidrodyje 10-mečiu atjaunėjusio veido: "Jei būčiau nenaudojusi, tai dar senesnė atrodyčiau":-)