2010 m. gegužės 21 d., penktadienis

Kauno dienos

Mūsų mieste prasidėjo „Kauno dienos“. Šurmulys jau nuo 8 ryto – važiuojant į darbelį mačiau kaip prekeiviai išsipakuoja savo stalus, pavėsines, veža prekes. Vakarop, apie pusę aštuonių, nudirbusi svarbius darbelius (pyragas (apie kurį kitame įraše, bo jis nerealus), skalbinių nurinkimas, moralo vaikams skaitymas, šiukšlių išnešimas, virtuvės tvarkymas ir t.t. žinote, eilinė eks-tarybinės moters podarbinė pavakarė... bėgi kažko, o pakeliui nuveiki dar penkiolika darbų darbelių), nusivedžiau vaikus trumpam pažiūrėti, kas įdomaus šventėje.

Žinoma, dauguma visi tie patys staleliai – kinietiški pseudo-žaislai, medinukai, auskarai, sagės, bla bla bla. Patiko, kad šiek tiek daugiau prekybininkų su duona, lašinukais, medaus pyragais, žolelėm. Tiesa, niekaip nesuprantu, kaip galima pardavinėti mėsos gaminius be jokio šaldytuvo, kai lauke +28 laipsniai. Ir žmonės perka... o aš ne. Na tiek to, šiandien apie kitokią Kauno dienų dalį.

Prezidentūros kiemelyje eksponuojama paroda „Transportas Laikinojoje sostinėje“. Nuotraukos iš praėjusio šimtmečio trečio, ketvirto dešimtmečių, kokybiškos, gražiai įrengtos, įdomios. Netgi labai daug jaunimo ėjo prie nuotraukų, jas aptarinėjo – tas mane labai nudžiugino. Beje, yra ir tikras eksponatas – autobusas – kuriame galima apsilankyti, pasėdėti, pasukinėti vairą. Žinoma, mano vaikai tą ir padarė. Dar labai nudžiugino JACOBS pavilionas, šalia kurio merginos dalino nemokamą kavą. Pavilione yra mažučiai staleliai, sėdėjimo vietos ir stogas virš galvos – labai jauku. Aš gal sena surūgusi tarka, bet tos merginos, kur dalino kavą, buvo dar labiau surūgusios. Ir nėra ko stebėtis, mat kol aš sulaukiau kavos, nė vienas tūlas pilietis nepasakė nei dėkui, nei ačiū, ar dar ko nors. Ima dyką daiktą ir tyliai kaip kiaulės džiaugiasi, nė kriukt. Baisu! Aš irgi surūgčiau bedieviškai. Tiesa, aš labai aiškiai pasakiau ačiū, tad viena mergina iš tiesų nustebo ir šyptelėjo.

Čia mano supratimas apie lietuvių tautos kultūrą ir mandagumą galėtų būti išsamiai išdėstytas, bet aš jūsų pasigailėsiu... Geriau žiūrėkite keletą šventės akimirkų ir parodos nuotraukas:

Posted by Picasa

1 komentaras:

Indrė rašė...

O aš taip ir nesudalyvauju nei vienais metais - kaip kokios šventės taip man namo išpuola :)