2010 m. kovo 4 d., ketvirtadienis

Mergvakaris

Šiandien su drauge buvom spektaklyje Kauno kameriniame teatre. Visai neblogai, nors, tiesą sakant, kadangi pastaruoju metu man su poilsiu ir nuotaika ne pyragai, tai ko gero dėl to negalėčiau būti iki galo objektyvi. Mat spektaklis turėtų būtų juokingas. Ir buvo, tik gal ne taip jau labai. Ok ok, kaltinkite mane, aš leidžiu.
Spekaklyje 6 moterys, kiekviena kitokia ir kiekvienos problemos kitokios. Labai patiko Martos vaidmenį atliekanti aktorė - tobulai tiesiog (G. Piktytė).
Įsimyniau tokią įspūdingesnę mintį - viena herojė sakė, kad ji nekenčia vyriškų kelnių užtrauktuko garso. Mat kai užtrauktukas važiuoja žemyn, jis neišleidžia jokio garso, o kai jis uždaromas - garsas labai ryškus! Akivaizdu, ką tai reiškia :).

2 komentarai:

Saulės pieva rašė...

:D aš esu kažkur minėjusi, kad dievinu diržo, ištraukiamo iš kelnių, garsą. Tai tarsi koks saldus pažadas.

bea rašė...

xixix.. šauniai pasakyta!