2011 m. kovo 5 d., šeštadienis

Užgavėnės artėja: daržovių blynai

Artėjant Užgavėnėms turiu vieną skanų blynelių receptą. Bet pradžioje noriu pasakyti, kad šitos kelios savaitės buvo labai keistos. Viskas apie ką galvojau, pildydavosi. Pagalvoju apie kokį žmogų ir voila jis pasirodo, pagalvoju dar apie ką nors - ir tai įvyksta... Tik žinoma smulkmenose, ne globaliuose dalykuose. Mano ilgalaikės didelės apimties svajonės neišsipildė, nes taip greit ir nebūtų įmanoma. Bet laikas buvo keistas... Ale gi man taip patinka - tegu dažniau. O su blynais irgi buvo taip, kad namiškiai norėjo (ar aš jiems norėjau pasiūlyti) pietums tradicinių paprastučių bulvinių blynų. Po darbo radau bulves nuskųstas, tik daryk. Kažkaip ėmiau ir atidėjau dvi... Ir padariau iš jų savus blynus, kitokius, pagerintus. Kai kuriems namiškiams, tame tarpe man, jie patiko labiau nei tradiciniai! Reikės: 2 bulvės 1 svogūnas 1 saliero kotas gabalėlis moliūgo (dydžio kaip viena bulvė) 10 špinatų lapų žiupsnis krapų 1 kiaušinis 4 šaukštai kefyro/rūgpienio/grietinės 3 šaukštai miltų druska, pipirai Daržoves sutarkuojam su tarka - aš tarkavau kombainu, kurio tarka mažesnė nei burokinė, bet vis tiek gaunasi pagaliukai, o ne košė. Sudedam visus likusius ingredientus, išmaišom. Kepam įkaitintame aliejuje ant nedidelės ugnies po gerą šaukštą. Nepamirštam, kad tradiciniai smulkiai tarkuoti bulviniai blynai kepa trumpiau, šitie, tarkuoti stambiau, kepa ilgiau. Tiesa, galima į tešlą įdėti ir šiek tiek tarkuoto kietojo sūrio. Galima ir kokio kario šaukštuką mestelt ar indiškų prieskonių (masalų). Skanumėlis!
Posted by Picasa

Komentarų nėra: