2010 m. gruodžio 18 d., šeštadienis

Once again - bandelės! tobulos, tobulos, tobulos

Oj dievuliau, kaip gera turėti draugų. Daug padorių, tikrų, mielų ir malonių. A ko aš čia taip, a? Nagi užsiskėčiau, kad man mirk užmušk reik medvilnės šakelių. Na vat tokių... Nes pamačiau jas pas Eglę Aleksandravičiūtę bloge nuotraukose ir taip prireikė, taip prireikė... Su manim taip jau būna. Jei užsimanau, tai čia ir dabar. Jei negaunu - ir nebereikia. Tai nuostabi draugė nupirko man jas Vilniuje, nes šitoj laikinoj sostinėj su žiburiu tokių nerasi, ir, po kelių savaičių sandėliavimo, atgabeno. Tai džiaugiuosi jau 4 valandas ir sustot negaliu. Aš jai dėkingumo ženklan supakavau sveikuoliško morkų kekso gabalaitį ir tris dieviškas bandeles. O dieviškos jos patapo todėl, kad namie baigėsi pienas. Anokia katastrofa, kad pieno nėr, mes gi suaugę žmonės, suaugusiems pienas nebūtinas ir net neypač reikalingas. Bet kaip padaryt bandeles be pieno? Ogi su puikia riebia Mūūūūūūūūūū grietinėle :). Štai ir gavosi puikios bandelės. Deja, foto neišraiškinga, kadangi jų nebeliko.
Receptas
10 g šviežių mielių
175 ml riebios grietinėlės
30 g sviesto
4 šaukštai cukraus
1 kiaušinis
280 g miltų
1 šaukštelis druskos (dėjau mažiau, gal pusę ar ketvirtį)
15 g ištirpdyto sviesto patepimui

Mieles sumaišom su cukrum ir paliekam kokioms 10 min. Per tą laiką grietinėlę kaitinam su sviestu, kol jis ištirps. Persijojam miltus, į juos supilam grietinėlę, įberiam druską, įmušam kiaušinį, sudedam mieles. Užminkom tešlą ir paliekam ją 1,5 val. šiltai pakilti. Iškočiojame į maždaug 20x40 stačiakampį ir jį supjaustom į 4 juostas, kurias vėl supjaustom į 4 dalis. Gaunam 16 stačiakampių. Juos patepame sviestu ir perlenkiame pusiau. Uždengiame ir paliekame pakilti 30 min. Dedame į skardą ir kepame 220 laipsnių orkaitėje apie 15 min.
Posted by Picasa

8 komentarai:

Egle rašė...

Bea :) Na, kam tie oficialumai? :) Kai perskaičiau savo vardą ir pavardę, tai net susijuokiau :)

Indrė rašė...

Obuolių marmelado vidun ir aš sutinku, kad tobulos :)

bea rašė...

xxix.. egle, gera nuotaika ir juokas labai sveika ;) tai kad tu visur žinoma, tai hm.. maniau, tai ne problema. galiu ištrint ;)
Indre, aš užsitepiau ant iškepusių bandelių džemo: iš pradžių figų (pirktinio), po to bruknių - kurias pati, kelėniais ardama rinkau... labai gerai!

Indrė rašė...

Pilnai tikiu - atrodo tokios teisingos bandutės. Kito žodžio nerandu :)

Egle rašė...

Beta, ką tu, tikrai ne problema :) Tik aš kažkaip mieliau būčiau vadinama tiesiog vardu arba ta Egle iš žaidimų aikštelės :))

Tiesa, bandutės turėtų burnoje tirpti. Mm.. Moteros, pasakykit man, kodėl žiemą taip norisi tokių minkštučių, skalsių ir saldžių kepinių, kurie paskui šlangom ant plvo raitosi? :))

bea rašė...

Oj deja, man irgi panašios problemos - pilnėjančios šlaunys ir pilvelis... :D sakiau rimtai imsiuos pasninko likusį laiką iki švenčių! O norisi man rodos paprasčiausiai todėl, kad tai labai jauku. Namai kvepiantys bandelėmis tai tooooks gėris!

Indrė rašė...

Nes šalta ir organizmas nori sušilti :) o geriausiai jį šildo taukiukai. Juk vasarą viskas atvirkščiai dažniausiai - valgai vien arbūzus su salotom ir tas šildantis sluoksnis ištirpsta...

Asta rašė...

Na, po tokių pagiriamųjų žodžių bandelėms net neišeina nieko kito daryti - tik išsisaugoti su viltimi išbandyti :))