2010 m. rugsėjo 2 d., ketvirtadienis

Šokoladinis pyragas su burokėliais

Šiek tiek dingau, ar ne? Tiesą sakant, pati sau už tai priekaištavau, na bet grįžtu su pyragu su burokėliais :) Argi ne puiku? Ką tik skundžiausi, kaip nekenčiu karščių, šiandien norėčiau padejuoti, kad šitas vėjuotas ir šaltas oras taip pat varo į neviltį! Jau kaip aš vakar sušalau per rugsėjo pirmosios šventę... Net drebėjau visa iš vidaus. Na bet šventė visai nusisekė, vaikai buvo gražūs ir pasipuošę, spėjom sulakstyti visur kur reikia, pas draugę išgerti kavos su šampanėliu, suderinti merginų-klasiokių bendravimo strategiją ir šiaip moteriškai paplepėti. Berniuką pradžiuginau pasisėdėjimu jo mėgstamoje kavinėje Crazy House ir finale pati pasidžiuginau savo Reiki užsiėmimu, į kurį spėjau! Pavėluotai, bet nors rugsėjo antrąją iškepiau pyragą, užmačiau jį http://mojekucharzenie.blox.pl/ - labai mielas tinklaraštis. Kaip tik šaldytuve turėjau vienišą bet puikų burokėlį, kuris prašėsi suvalgomas. Tai negana, kad jis buvo nudaigotas virimo būdu, aš jį dar vargšiuką supjausčiau, sutryniau ir iškepiau. Burokėlio galas buvo daugkartinis, taip sakant. Na, kad tikrai tikrai neprisikeltų :). O štai ir pyrago receptas. Surašiau, kaip originale, mano minimalūs pakeitimai skliausteliuose: 1 virtas burokėlis (~175 g) 200 g miltų 100 g nesaldintos kakavos 1 šaukštelis kepimo miltelių 250 g cukraus pudros (aš dėjau paprastą cukrų) 3 kiaušiniai vanilės esencija 200 ml saulėgrąžų aliejaus 100 g sukapoto juodo šokolado (dėjau 50 g) Burokėlį sutrinam, į jį dedam kiaušinius, cukrų, vanilės esenciją ir išsukam. Tada dedame visus sausus produktus (miltus, kakavą, kep. miltelius) ir gerai išmaišome, pabaigoje pilame po truputį saulėgrąžų aliejų bei suberiam šokolado gabalėlius (aš juos dėjau ant viršaus ir įspaudžiau). Kepam 190 laipsnių orkaitėje, kol pagaliukas ištrauktas iš pyrago bus sausas. Tiesa, man tešla atrodė ganėtinai tiršta (gerokai tirštesnė nei grietinė) ir sunki, buvau sunerimus, ar tikrai iškils, bet viskas buvo gerai. Pats pyragas kiek sausokas, tad su avietėm jis man labai tiko. O burokėlio skonio kažkaip ir nesijautė... Matyt, čia esmė, kad valgai desertą, o iš tiesų keli hemoglobino kiekį kraujyje, m? Xixixi..
Posted by Picasa

Komentarų nėra: