2009 m. kovo 23 d., pirmadienis

Mano improvizacijos salotų tema

Salotos šios paprastutės, bet tokias aš valgau vasarą, kai sode užauga visokios daržovės. Tačiau ir iki vasaros mane apėmė nostalgija joms. Taigi mano improvizacija salotų tema: agurkėlio šmotelis pomidoriukas porą lapelių iceberg salotų nedidelis svogūniukas pora griežinėlių saulėje džiovintų pomidorų aliejuje kelios alyvuogės truputėlis parmiggiano reggiano patarkuoto burokine tarka (padoresnio prietaiso sūriui šiuo metu neturiu) padažui: 1 šaukštelis grūdėtųjų garstyčių 1 šaukštelis modenos acto porą šaukštelių alyvuogių aliejaus druska, pipirai, truputukas cukraus (aš dedu jo, kai naudoju modenos actą) ir jie noriu skysčiau, pilu šiek tiek vandenėlio. Viską gražiai susipjaustom ir išsidėliojam, padažą susimaišom ir apipilam salotas. Štai ir viskas :)

Komentarų nėra: