2010 m. spalio 1 d., penktadienis

Skrudinti vyniotiniai su bulvių įdaru

Seniai varvėjo seilė man pasidaryti bulvių vyniotinius, kai tik užmačiau juos Jogos mitybos puslapyje. Po to, juos padarė verdantys tinginiai, tai buvo paskutinis lašas, nutariau ir aš pabandyti. Ha! Patiko absoliučiai visiems. Tiesa, aš įvedžiau savo modifikacijų, tai vadinti alu patra ar alu paratha (kaip Vegetarinių valgių knygoje) tikrai nedrįsčiau, todėl tebus vyniotiniai. 

 Tešla: 

200 g kvietinių miltų 
2 šaukštai lydyto sviesto 
1/3 šaukštelio malto kumino 
1/3 šaukštelio garam masalos 
100 ml šilto vandens 
šiek tiek druskos 

 Miltus sumaišom su prieskoniais, tada pilam sviestą ir po truputį vandenį. Užmaišom tešlą ir paminkom ją apie 10 min. Tada uždengiam ir paliekam pusvalandį pastovėt, kol pasigaminsim įdarą. 

Įdarą aš labiau pakeičiau, kadangi man norėjosi intensyvesnio skonio nei vien bulvės.

Įdaras: 
1 svogūnas 
4 virtos bulvės (sutrinti su trintuve) 
pora šaukštų petražolių 
1/2 šaukštelio kurkumos 
1/2 šaukštelio sabji masalos 
truputis nemalto kumino sėklų 
2 šaukšteliai sezamo sėklų 
saujelė smulkiai tarkuoto kietojo sūrio 
druskos, pipirų pagal skonį 

 Keptuvėje įkaitinam šiek tiek aliejaus ar sviesto, suberiam masalą ir kumino sėklas, kai masala suputos, beriam smulkiai supjaustytus svogūnus ir kepam. Kai svogūnai suminkštės, sudedam viską kas liko, išskyrus sūrį. Kepame maišydami kokias 5 minutes. Tada įdarą perdedam į kitą indą, atvėsinam ir įmaišom sūrį. 

 Tešlą iškočiojame 1,5-2 mm storio lakštu, tada ant jo paskleidžiam įdarą, palikdami vienam krašte porą centimetrų be įdaro. Tą kraštą patepam 1 šaukštu tirpinto sviesto ir tada suvyniojam į vyniotinį. Labai aštriu peiliu supjaustom maždaug 2 cm griežinėliais, kuriuos apkepam iš abiejų pusių keptuvėje su įkaitintu aliejumi. Kepame ant nedidelės ugnies, kol apskrus.


Posted by Picasa

1 komentaras:

In rašė...

Na taviškiai vyniotiniai dabar jau ir mane paveikė galutinai, jau žinau ką rytoj gaminsiu:))