2010 m. spalio 15 d., penktadienis

Obuolių pyragas su cinamonu

Penktadienis turi būti su pyragu. Ypač kai darbas baigiasi 15:15, tai nuodėmė neiškepti pyrago iki five o'clock arbatėlės :). Šiandien mano akiratyje nuostabus pyragas, adaptuotas iš Almost Bourdain. Originalus receptas čia, aš šiek tiek pakeičiau, tad žemiau mano versija.

Tešla:

180 g margarino ar sviesto 3/4 stiklinės perpus muscovado cukraus + baltojo cukraus 3 kiaušiniai 200 g miltų 1/2 šaukštelio cinamono 1 šaukštelis kepimo miltelių 125 ml pieno

Margariną išsukam su cukrumi iki purios masės, tada po vieną mušame kiaušinius ir po kiekvieno kiaušinio gerai išmaišome.

Po truputį pakaitomis dedame miltus sumaišytus su cinamonu ir kepimo milteliais bei pieną. Kai visi komponentai susijungs, nebemaišome.

Paruošiame obuolių įdarą:

~10 obuolių 100 g sviesto 6 šaukštai cukraus (ar daugiau jei obuoliai rūgštūs) šiek tiek cinamono

Obuolius nulupame ir supjaustome skiltelėmis. Keptuvėje įkaitiname šiek tiek sviesto ir sudedam tiek obuolių, kiek telpa vienas šalia kito vienu sluoksniu. Kai viena pusė apkeps, apverčiam ir tada pabarstom vienu-dviem šaukštais cukraus. Kai obuoliai suminkštėja, išimame ir kepame kitą partiją. Man gavosi maždaug trys kepimai.

Kai pasiruošiame obuolius, tada pusę tešlos sukrečiame į kepimo popieriumi ištiestą kepimo formą. Ant jos sudedame obuolius, pabarstome cinamonu ir sudedame likusią tešlą. Išlyginame paviršių ir kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Kadangi mano forma buvo gana plati, tai mano pyragui užteko 40 min (jis gavosi neypatingai storas), originaliame recepte rašo 1 val. Bet kuriuo atveju būtina patikrinti pagalėliu ar tešla sausa. Iškepus pabarstome cukraus pudra.

Žiauriai skanu!

Posted by Picasa

Komentarų nėra: