2010 m. spalio 26 d., antradienis

Baklažanų ikra

Kai prasideda toookie orai, kaip buvo penktadienį, man rodos, reikia aštraus maisto. Kitaip nei nuotaikos, nei gyvenimo džiaugsmo, tik niūruma ir gresiantis peršalimas. O kadangi aš prijaučianti vegetarė, tai mano aštrusis maistas - daržovės. Po to šeimynykščiai dejuoja ir grasinasi daugiau nevalgyti, nes jiems dega burnos :). O man kuo aštriau - tuo skaniau. Na, bet taikstantis su tuo, kad gyvenu ne viena, reikia pamažinti to gėrio :). Tiesa, šį patiekalą galima dėti į stiklainius ir vekuoti žiemai, o galima valgyti iškart. Ar nunešti bendradarbiui stiklainiuką, kaip padariau aš.
Baklažanų ikra
1 baklažanas
1 paprika
2 svogūnai
5 skiltelės česnako
5 slyviniai pomidorai (galite naudoti bet kokius, rūšį nurodžiau tik todėl, kad įsivaizduoti jų dydį)
4 šaukštai pomidorų padažo (kėdainių be konservantų)
Prieskoniai (naudojau Kitchen King, Pav Bhaji, kuminą, kajeną), druska, pipirai
Aliejus kepimui
Užkaičiam puodą su šiek tiek aliejaus, kai aliejus įkais, suberiam prieskonius. Kai jie suputos (~20 sek) dedame baklažaną supjaustytą kubeliais, maždaug 1x1 cm ir kepam vis pamaišant. Tuo metu visas kitas daržoves sumetam į kombainą ir su peiliu susmulkinam į tyrę. Kai baklažanas šiek tiek apkeps, supilam sutrintas daržoves ir troškinam kol suminkštės. Pagal skonį beriam druskos, pipirų.

Komentarų nėra: