2009 m. gegužės 31 d., sekmadienis

Tiesiog varškės pyragas

Pas lenkaitės bloguose užtikau tokį įdomų varškės pyragėlį, iškepiau, sužavėjo, taigi įmetu čia.
800 g varškės
75 g rūgščios grietinės
6 š. manų kruopų
4 tryniai
150 g cukraus
100 g margarino kepiniams ar sviesto
kakava, tirpi kava ar pan.
Sviestą ištrinam su cukrumi, tada po vieną įsukam trynius. Varškę petrintam su grietine ir manais. Sumaišom varškę su kiaušinių mase. Padalinam į tris dalis, vieną dalį sudedam į kepimo formą, į antrąją įmaišom šauktą ar du kakavos, dedame ant viršaus, į trečiąją tirpios kavos ir irgi sudedam ant viršaus. Kepasi jis ilgokai - man beveik pusantros valandos 150-170 laipsnių orkaitėje. Iškeptą galima pabarstyti kakava ar cukraus pudra. Bet švelnus, gardus ir skanus :).

6 komentarai:

Puanc rašė...

Turėtų būti be gali skanu. O jau gėlės, gėlės nuostabiosios.

bea rašė...

ačiū. buvo :)

Anonimiškas rašė...

Bea, ar jis lenkiškai kartais nesivadina sernik?

bea rašė...

vadinasi :).

Anonimiškas rašė...

Tu auksas :) Aš du metus ieškau išbandyto recepto, ir niekur nerandu, bus iškeptas, kai tik cukraus nusipirksiu :) Jau dabar seilės kaupiasi :))

bea rašė...

žinai, aš vis dėlto manau, kad vietoje manų kruopų (aš jų iš esmės nemėgstu), aš dėčiau miltus :) bet tai tik mano nesuprastas santykis su manais, xixix... šiaip viskas su tuo pyragu gerai :)