2013 m. gegužės 30 d., ketvirtadienis

Viena iš mano meilių - Canon

Aš myliu Canon'us ir Canon'ai myli mane. T.y. jie manęs nepamiršta ir kviečia į pristatymus, tad jau antrąkart dalyvauju jų organizuotame renginyje. Šįkart tai buvo renginys apie šventes beigi gimtadienius, kuris vyko Kulinarijos studijoje. Džiaugiuosi, kad turėjau galimybę susipažinti su Arnoldu Lukošiumi - tikiuosi pamenate tą puikų šokį Eurovizijoje, kurį atliko LT United? Labai mielas ir įdomus pašnekovas su puikiu jumoru jausmu. 

Iš tiesų, Canonai pristatė patį mažiausią veidrodinį fotoaparatą - Canon EOS 100D - visai mažutėlį mažutėlytį. Apie jį plačiau galite pasiskaityti čia. Atrodo jis visai kaip žaislinis, bet tikrovėje yra pajėgus, nors ir lengvutis. Vienok pažaidimui buvo dalyviams duoti keli fotikai - tai aš pačiupau 6D. Man patinka dydis ir svoris - treniruoju raumenį, skant

O dabar trumpai apie tai, apie ką buvo mūsų vakarėlis, t.y. apie šventes. Canon'ai atliko tyrimą ir apklausė 905 žmones apie tai, kaip jie organizuoja šventes. Paaiškėjo, kad pasiruošimams skiriama visai nedaug laiko, šventei teskiriama 100-200 Lt. O jei žmonės turėtų daugiau pinigų, tai visų pirma galvotų apie vaišių tiekėjus, tada apie muzikantus, renginio vedėją ir tik 4-oje vietoje prisimintų fotografą. Common - taigi o kaip tada prisiminti kas vyko, a??? O jei dar nemažai įsipilta, tai išvis atmintis dingsta - tada gerai nors nuotraukose prisiminti, ką pridirbai.

Prisiminiau - juokinga buvo tai, kad į klausimą "Be ko neįsivaizduojate gimtadienio šventės" 50 proc. respondentų atsakė, kad be torto. Džyzaz, man tai atrodo, kad šventę kuria žmonės - draugai, giminės, artimieji. Pasirodo - TORTAS. Na jis be abejo yra svarbus, bet tortą kažkas turi valgyti, todėl reikia svečių. 

Daug apie švenčių rengimą kalbėjo Jogaila Morkūnas, tačiau mano galva to neišnešė, kadangi jo išsakomų žodžių kiekis per minutę viršijo mano suvokimą - overload tiesiogine to žodžio prasme. Ach, prisiminiau - jis sakė, kad geriau šventę daryti ne namuose, nes jei vakarėlis nelabai vykęs, gali imti ir pabėgti pats iš savo šventės. Irgi sprendimas.

Labiausiai mane džiugino ir glostė mano gomurį, kad vakaro metu šefas Donatas Dabrovolskas mums paruošė daug skanių dalykų. Nerealiai skani buvo brandinta lašiša ir ožkos sūrio triufeliai, taip pat ir visa kitą: salotos, karštas žuvies (sviestažuvės) patiekalas ir desertas su cukraus debesėliu. Visa tai - nuotraukose, o dar vienas reportažas yra Dalios tinklapyje:
















Komentarų nėra: