2011 m. lapkričio 13 d., sekmadienis

Šokoladinis Indrės pyragas

Man turbūt skaniau šokoladinis pyragas nei pats šokoladas. Na nebent tai kuris nors iš mano mylimiausių šokoladų: juodasis su jūros druska ar juodasis su čili pipirais. Užtat kai namie prisikaupia juodojo šokolado, aš kepu pyragą. Šįkart nusitaikiau į Indrės šokoladinį pyragą ir jis man tikrai patiko.
Tiesa, atkreipkite dėmesį, kad cukrus ir miltai šiame recepte nurodyti mililitrais - mat aš iš pradžių nepastebėjau ir susvėriau gramais, tad teko graibyti cukrų iš kiaušinių. Buvo juokinga :).

Šokoladinis pyragas

360 ml cukraus
4 nubrauktų šaukštelių vanilinio cukraus
240 g sviesto
240 g juodojo šokolado (ne mažiau 52% kakavos)
4 šaukštų karčios kakavos
4 didelių kiaušinių
360 ml miltų
2 nubrauktų šaukštelių kepimo miltelių
žiupsnelio druskos


Aptepimui


60 g sviesto
90 g šokolado (iki 52% kakavos)
240 ml cukraus pudros
1 šaukšto karčios kakavos
2-3 šaukštų pieno


Papuošimui: riešutų, džiovintų vyšnių


Ištirpinkite sviestą, šokoladą ir kakavą. Ataušinkite. Kiaušinius išplakite su cukrumi iki kol pabals, o masė padvigubės. Sumaišykite kiaušinių plakinį su tirpintu šokoladu ir sviestu. Miltus sumaišykite su kepimo milteliais ir druska, įsijokite į šokolado mišinį.


Kepimo formą išklokite kepimo popieriumi. Supilkite tešlą ir išlyginkite. Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių ir kepkite 40-45 minutes. Viršus turi būti suskeldėjęs, o įkišus medinį pagaliuką jis turi išlįsti sausas.


Aptepui ištirpinkite sviestą su šokoladu, įmaišykite kakavą, cukraus pudrą ir pieną. Jei masė gavosi per tiršta, įdėkite dar šaukštą pieno.

Iškepus pyragui jį aptepkite šokolado mase, papuoškite riešutais ar džiovintomis vyšniomis, kaip padariau aš.

 

2 komentarai:

Indrė rašė...

Labai gražiai pavyko - niam.

Mindaugas rašė...

Reiks šį pyragiuką žmonai iškept, turėtų būti laiminga :) Jai viskas, kas su šokoladu yra niam.. :D