2010 m. lapkričio 21 d., sekmadienis

Mieliniai blyneliai

Šiandien pusryčiams padariau mielinius blynelius. Mano dukra jau pirmokė, bet iki šiol negali pamiršti darželio mielinių blynų. Jie ten buvo labai skanūs, kliuvo ir man paragaut, tad žinau. Dažniausiai mano mama kepa mums mielinius blynelius, bet šiandien jos nebuvo, o mielių pokelį pradėjau, tai reikia kažką daryt. Pastebėjau, kad pradėtas pokelis ilgiau savaitės man nesilaiko, nors ir šaldytuve. Todėl kai nusiperku naują, tai jau kalnas mielinių patiekalų eina į trasą. Užtat vakar buvo sviestinė bulka ir balta duona, šiandien blyneliai ir dar gabalėlis liko kažkam. Gal vaikams picą iškepsiu ryt... Nežinau dar. O blyneliai tikrai labai mielučiai. Dariau iš pusės kiekio, ir ačiūdie, nes ir taip daug jų gavosi. Bet ateis draugė kavos ir tikrai sulapnos :). 

Mieliniai blyneliai 
(čia proporcijos jau mano pusei kiekio)

 250 g miltų 
5 šaukštai cukraus 
1 kiaušinis 
175 ml pieno 
15 g šviežių mielių žiupsnelis druskos 
1 obuolys, sauja razinų ar kitokie mėgstami priedai 

 Mieles su šaukštu cukraus sumaišome ir trumpam paliekame. Per tą laiką išplakame kiaušinį su likusiu cukrumi, įmaišome miltus, druską, šiek tiek pašildytą pieną ir mieles. Sudedam smulkiai pjaustytą obuolį ar razinas (dėjau abu) ir paliekame bent 10 min. šiltai pakilti. O tada dviem šaukštais dedame į keptuvę su įkaitintu aliejumi ir kepame. Valgėm su klevų sulos sirupu... Amam!



Posted by Picasa

Komentarų nėra: