2014 m. spalio 19 d., sekmadienis

Monte Pacis naujojo šefo pristatymo vakaras

Pažaislio vienuolyne įsikūręs restoranas "Monte Pacis" įdarbino naują šefą - Ernestą Viršilą. Parsiviliojo jį iš Londono, kur jis dirbo pastaruosius 4 metus. Ir po šito vakaro, panašu, kad Kaunas be mano mylimo Uokso, turės dar ir naujai pamiltą Monte Pacį. Jaunas, energingas ir charizmatiškas šefas padarė man didelį įspūdį, o jo ruoštas maistas - labai nustebino pačia geriausia prasme. Tai, kas man visada atrodė svarbiausia - neperpuošti, neslėpti po ryškiais, skonį užmušančiais padažais, o tik išryškinti natūralų ingredientų skonį - tai ir buvo visų ragautų patiekalų esmė.

Vakaras man prasidėjo nuo pokalbio su šefu ir Monte Pacis vadove Indra Ramanauskiene. Panašu, kad abiejų požiūris į tai, kokia bus maisto koncepcija, sutampa - o tai jau gera pradžia. 

Štai kuo mus pasitiko šefas iki oficialios vakarienės pradžios. Tie šokoladiniai-apelsininiai bokšteliai, mmm... Negaliu pamiršt.



Vakarienė prasidėjo nuo šefo keptos duonos su trijų skonių sviestu bei lašiša.



Pirmasis užkandis buvo antiena, kopūstų lapuose su grybų muslinu - rausva, drėgna ir minkštutė.


Tada sekė menkė su perliniu kuskusu bei troškintomis daržovėmis. Menkė man visada atrodė paprastutė žuvis, o šįkart ji buvo puiki ir visai netokia paprasta. 


Nuplauti žuvį ir paruošti gomurį mėsai, buvo patiektas laimų ir bazilikų šerbetas.


O tada - jautiena su bulvių koše su alyvuogių aliejumi bei šparaginių pupelių drožlėmis. Traški iš kraštų, rausva viduryje, su tvirto kūno vynu - tai tikrai mano skonio patiekalas. 


Desertui - nauja kamaldulių pyrago improvizacija, labai vykusi ir skani. Tarp dviejų trapių paplotėlių labai skani sūdyta karamelė, ant viršaus dekoruota cukraus siūlais.


Dėkui už itin skanų vakarą, tikrai artimiausiu metu eisiu pietauti ir pažiūrėsiu kaip sekasi gaminti dienos pietums. 







Komentarų nėra: