2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Aguona, dekonstruotos Rumšiškės ir minčių mašina

Mano gyvenimo tempas pasidarė toks, kad nebespėju išvis NIEKO. Kas baisiausia, nebespėju dorai pamiegoti ir todėl jau dabar skinu visai nedžiuginančius to vaisius. Dar dvi savaitės ir kaip nors kaip nors.
Dabar jaukinuosi kitą objektyvą - 50ties fiksą. Jei taip galima apie juos sakyti (trūksta man kompetencijos pavadinimams, haha, bet jei pavadinsiu mylimuku, gal tada bus gerai?). Taigi, jaukinuosi mylimuką. Piešiu juo akvareles... Sode, Rumšiškėse - o kadangi Rumšiškių tik detalės, tebūnie tai dekonstruotos Rumšiškės.













Kiekvieną vakarą prieš užmgidgama rašau mintyse laišką. Jų jau susikaupė visa krūvelė. Tik nežinau kur - ryte jie būna tarsi išsiųsti ir pamiršti. Norėčiau juos pratęsti, užrašyti, iš tiesų išsiųsti tam žmogui, bet ryte tų laiškų nebebūna, deleted. Norėčiau, kad kas nors išrastų tokį prietaisą, kurį įjungus, na kaip Blue Toothą, jis nuskaitytų mano mintis ir atsiųstų man emeilu to vakaro laišką. Aš jį dailyraščiu perrašyčiau ant popieriaus, kvepiančio mano kvepalais ir, galbūt, pradžiuginčiau adresatą.

2 komentarai:

Egle rašė...

Gražu. Ir sveikinu su fix'u :) 50ukas - pats pačiausias objektyvas. Linkiu lengvo ir greito prisijaukinimo.

Dar pasitreniruosi su fokusu ir išlaikymu, o tada bus visai super :)

Rima Stefanija Petrauskaitė rašė...

Labai labai patiko įrašas. Ir rašytinė, ir vaizdinė jo forma. Ir linkiu miego, išsaugančio sapnus. Na, jei lemta jiem išsisaugoti.