2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Vegetarinis daugiaryžis

Prieš Velykų sekmadienį mes lyg ir nevalgom mėsos. T.y., turbūt stengiamės... Man jos ir taip nereikia, kažkaip nejaučiu poreikio valgyt mėsą, o kitiems namiškiams atrodo reikia, bet sūnus iš savo tikybos pamokų parsinešė išaiškinimą, kad vaikai ir senukai turi valgyti pilnavertį maistą, tame tarpe mėsą, neatsižvelgiant į jokį pasninką. Taip išeitų, kad iš visų namiškių tik aš ir turiu laikytis pasninko... Kadangi man tai nesukelia jokių sunkumų, tai ir laikausi :). Be to, sulaukėme krūvos ganėtinai pasninkingų giminaičių šventėms, tad aš ir sumeistravau tokį vegetarinį patiekalėlį. Maximose pastaruoju metu pasirodė tokie faini balti keramikiniai indai troškinimui, tad šiandien įvaldžiau tokį su dangčiu (29,99 Lt) ir jame ištroškinau šitą gėrį. Naudojau: 1 svogūną 1 morką 2 paprikas 1 cukiniją 1 baklažaną 2 stiklines ryžių prieskonius: sabji ir pav bhaji masalas, kuminą (maltą ir cielą), pipirus, druską 4 stiklines vandens aliejų kepimui Daržoves supjaustom mėgstama forma, aš pjausčiau taip: morką, paprikas šiaudeliais, svogūną smulkiai, baklažaną ir cukiniją skiltelėm. Tada įkaitintame aliejuje pakepinau prieskonius (masalas ir kuminą), sumečiau svogūną ir morką. Po kurio laiko sudėjau kitas daržoves. Kai daržovės šiek tiek apkepė, sudėjau jas į troškinimo indą. Tada pakepiau įkaitintame aliejuje ryžius, kol tapo skaidrūs, juos taip pat sudėjau į troškintuvą. Įmečiau druskos, pipirų, užpyliau vandeniu, uždengiau dangčiu ir kišau į orkaitę - maždaug 200 laipsnių, apie 45 min. Man patiko, svečiams irgi :)
Posted by Picasa

Komentarų nėra: